Demontáž vstřikovačů naftových motorů



Na servis přijelo vozidlo vybavené motorem 2.2HDi, který měl prasklý rozvodový řemen. Při pokusu demontovat vstřikovač, /nutné pro demontáž víka ventilů/ který se ani „nehnul“, jsme přistoupili k použití speciálních uvolňovacích rozpouštědel a vstřikovač „koupali“ v lázni cca 3 týdny. Ani tento postup nebyl bohužel pozitivní. Vstřikovač musel být odfrézován, tedy sundat hlavu motoru a s tím práce velice časově a cenově náročná. Při cenách vstřikovačů, které se pohybují v řádech tisíců, si nemůžeme dovolit neprofesionální přístup. Bohužel tato závada je stále častějšího charakteru, proto se naše firma rozhodla zakoupit hydraulický vytahovák vstřikovačů, který na ně skutečně platí. Tah 20 tun domluví každému vstřiku.

V roce 2010 byla na základě poptávky zákazníků zakoupena hydr. sada na vytažení vstřikovačů. Pomocí které máme téměř stoprocentní úspěšnost s touto činností.

  • po demontáži je též možné vyčistit a zafrézovat komoru po vstřikovači
  • vstřikovače repasujeme, nebo montujeme výměným způsobem
  • po demontáži hydraulickou soupravou je většina vstřikovačů schopná provozu
  • hlavní zaměření na naftové motory 2.0 a 2.2 HDI Citroen, Peugeot, Fiat, Lancia, Suzuki
  • po dohodě je též možné toto provádět i u zákazníka
  • ceník jednotlivých prací a příjezd k zákazníkovi po tel. domluvě

Specializace na opravy naft. motorů Ford TDCI/TDDI a motorů HDI Citroen, Peugeot, Fiat, Lancia, Suzuki s přetrženým rozvodovým řemenem. Demontáž vstřikovačů touto metodou Vám ušetří nemálo finančních prostředků a také spoustu času s opravou bez tohoto zařízení. Vyndání vstřikovače bez demontáže hlavy válců a následného vrtání, jiskření, frézování, máčení trysek chem. prostředky je bez hydraulického přípravku téměř nemožné.

Vážení motoristé, každý se jistě ve Vaší praxi setkal s problémem demontáže vstřikovačů z motoru 2.2 HDi, které jsou montovány do vozů Citroën, Peugeot , Fiat a Suzuki. Po určité době dojde vlivem kondenzace vzdušné vlhkosti mezi hlavou motoru a vstřikovačem k oxidaci a problém je hned na světě. Běžným způsobem nelze tedy vstřikovače demontovat.

Jak již napovídá název našeho článku, je naší snahou Vám pomoci v těchto případech při demontáži vstřikovačů z Vašich motorů. Při této „operaci„ není třeba vyndavat motor ani demontovat hlavu. Cena tohoto přípravku je poměrně značná a pohybuje se v řádech desetitisíců korun, a pro občasné využití se menším servisům nevyplatí. Touto cestou bychom Vám chtěli nabídnout pomoc při takto cenově a časově náročné opravě. V případě nemožnosti dopravit vozidlo do našeho servisu jsme připraveni vozidlo u Vás vyzvednout.

autobazar
Škoda Superb 1.8 TSi,AMBITION, 118kW, digiAC,Top Stav
Škoda Superb 1.8 TSi,AMBITION, 118kW, digiAC,Top Stav
2011, 144255 km
259000 Kč
Volkswagen Passat 1.9 TDi, 96kW, DigiAC
Volkswagen Passat 1.9 TDi, 96kW, DigiAC
2001, 247426 km
70000 Kč
Peugeot 807 2.2 HDi, 94kW, digiAC 7místné
Peugeot 807 2.2 HDi, 94kW, digiAC 7místné
2005, 291710 km
85000 Kč
naši partneři